Thursday, January 13, 2011

Miss you,atokk


 بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيم
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِين
الرَّحمـنِ الرَّحِيم
 مَـالِكِ يَوْمِ الدِّين
 إِيَّاك نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِين
 اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّين
allahyarham MD SAID BIN RASHED kembali ke rahmatuallah pd 10.05 a.m 09012011
"dah sampai dah mase atok nih,fahamkan?" then senyum
ya Allah,ta smpai brpe saat airmta aku trus mgalir,tuh kali t'akhir aku spend time dgn 'bestfriend' (atokk) aku,n kali terakhir aku dpt jumpa atok,kali t'akhir aku dgr suara atokk,kali t'akhir aku tengok atokk.mungkin tuh tanda-tanda atok aku pergi tinggalkan kami semua. atok rindunya kat atok tau ta? lepas nih tade lge kite berborak sesame lg kan atok??
atokk,shaa rindu gila gila kat atok,rindu time mase shaa nua msh kecik kteorg selalu kacau rokok tembakau atok
dulu atok selalo ckp "jgn main gunting tuh tajam" padahal setumpul-tumpul gunting,gunting tuh unik gila ske tgk.rindu dgn gelak atok,rindu nak beborak dgn atok,rindu nk dgr crita atok zmn muda mudi ;(
i miss so much,along aku selalo ckp aku dgn atok aku "bestfriend".
afte this dh tade lge nk tapau mee goreng,rojak,kat atok,bila tgk 2 bnda tuh t'egt kat atok selera btol atok makan,lepas nih dh tade lge dah dgr suara atok,kelibat atok,tade lge org nk tggu kat lua  k'pulangn kteorgf sekluarga,tade lge tgk atok baring kat port fav atok,tade lge nk bgurau dgn atok n tade lge nk rase lemang atok buat.seriously sgt sedapp :)
atok,kteorang suma rindu dgn atok n tak akan prnh lupa dgn atok.terasa kosong je,terasa sgt kehilangan atok.semua makhluk yg hidop di'dunia nih akn kmbali di sisiNya.Allah swt lebih m'yayangi atok,semoga atok ditempatkan tempat orang yang solehah dan beriman
AMIN.
p/s:one day aku akn  cari ikan tapah yg atok crita kan kat aku,wlpn susah nk jmpa ikan tuh :)

2 comments:

  1. kak no pn rindu atok...dh sminggu dah atok pegi..mudahan atok ditempatkan ngan org2 yg beriman....amin..

    ReplyDelete
  2. amin,tau sikpa.doakan yg terbaik tok atok :)

    ReplyDelete