Saturday, August 27, 2011

jalan jalan cari pasal

Ehem ehem 
post kali nih sangat spesel bagi bagi bagi bagi AKU.
nak tau kenapa? sebab aku pun tatau kenapa haha :D *okay meleweyy je aku nih=.=
OKAY!
hari nih aku balik jb yehuuu! dulu time SPM 'boringgnya dok kat rumah 3bulan tatau nak buat apeh' time bila dah jauh dari rumah hmmm~ tau pulak nak pk NAKKKK BALIKKKKK!!!! haa kan dah,haha aku rasa bukan aku sorang jekot yang meroyan mcm nih temasuk laa dgn akak aku dan korang korang korang jugak kann?? hee.
okay hari tuh kiteorang 1 family pergi plaza rainbow dan bandar segi empat HAHAA *plaza pelangi and city square laa! jeng jeng kiteorang kasi GEGARRR itu tempat sebab nak borong baju rayaa maklum laa kan dah nak raya kan, time tgh syok jalan-jalan tetibe aku jumpa dengan budak skola lame yang tak bpe lame dulu @husnul hakim @nazrin :) kendian kiteorang pun bebual-bual tnya khabar' cha kau sehat?' *aku sentiasa sehat yee dan makin sehat=.= hahaa pastu mulaa laa sesi gambar dengan dorang.WOAHHH rindu nyaa dengan membe lamaaaaaaaaaa sangat RINDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! ;'( dah dah takmo sesedih! yang pasti kita layan gambar gamba di bawah JOMM! :D






















No comments:

Post a Comment