Tuesday, May 22, 2012

potpetpotpett

ni lah planters ! hihi part 2 budak hot B2 #hihi perasannya ! :3


    heyyo ! tadaaaa ! im back HIHI -.- #bajet byk je nak bace post aku ni heww~ .
okayy memandangkan tk lame lagi cuti ber'manjekan perot di rumah nak habis :( kita imbas kembali mase semester 2 . woaaaaaaa sem dua byk kenangan yang MEMALUKAN! serious ! aku rasa kalau aku listkan lebih dari 10 ! ya allah , malu aku tuhan je tahu. tapi lekk buat buat cool. @Aishah Razak kan cool, wewitt #cool lah sgt --' nak tahu ?

TAKBOLEH!! lala haha :P

jom jom kalau aku ingat lagi lah hihi :P

  •  first! masuk kelas dgn keyakinan yang meluap luap di pagi hari , rupa rupanya kelas cancel haritu  -.-
  • siapa daftar HBU bwh group B2? #dgn selamba angkat tangan tinggi tinggi.rupanya salah daftar err --' #kiteorg ingat dftar ikut kelas rupanya ikut KNB2,kiteorg dftar AT100B2 terbaikkk.
  • pergi HBU #taekwando patutnya bwk bju twndo . tapi p bawak baju lab coat.wuuu semangat nak b'eksperimen kott -__-
  • pergi kelas CSC tapi bawak buku CTU.hoho O.O'
  • bangun tidur ingat dah lambat p class ! dah bsiap,tengok jam. rupanya jam aku yang mati grr sabo jelah
  • beli air kat anjung order air tp duit tinggal 60sen haaaa memey terbaik.belari pecut p kolej!
  • pernah terlambat p kelas nak call classmate tp ter'call' orang lain. #salahkan hp gilaa !
  • 'eh farah nak turun anjung tak?' rupanya aku terdial no abah aku hewhew HAHA.
  • cermin mata gogal tertanggal jatuh tergolek kat lantai @hafiz tolong amikkan HAHA #thanks btw eh :)
  • tertidur time kelas CSC . bangun bangun lecturer focus tengok muka comel aku lala :P nasib tk kena soal hihi :)
  • time CTU semangat segar bugar ! bila ustazah bukak mulut terus aura ngantok datang serta merta. #dah lah tido tnganga .setan byk sgt duduk kat mata aku ni.
  • tido tak menyeda kat jalan depan pejabat ladang bangun bangun kaki kiri kanan kebas jalan mcm si capik dah#nasib lori tak HONN!
  • menjerit bagai nak rakkk! terkejut dengan kambing je andd kena honn dengan keta je --
  • jalan tak pakai spek konon 'rasa mcm confident je' pastu gelabah bila kawan jauh sikit HAHA.
  • tertidur time nak presentation.bangun bangun 'eh dah habis present eh'
  • tidur t'nganga depan senior part3#sumpah malu pastu kepala terhantuk dgn mesin aircond err
  • 'Ashraff Razakkk!!! ' aku: 'Heyyy!!#siap lambai lambai plus senyum senyum :D.rupanya salah dengarr .panggil ashraf razak ingat Aishah Razak -..- #org yang panggil pun aku tak nampak apetah lagi kenal kot err.
  • excited nak nyanyi lagu tapi salah lirik err#dah lah nyanyi kuat kuat -.-
#akceli banyak lagi benda yang memalukan hewhew . ohmaii dahsyat nya aku ni -.- katakan ni hanya mimpi semata mata HAHA.habis cita kbai!
     




 

No comments:

Post a Comment